19 juni, weer thuis!

19 juni 2018 - Drunen, Nederland

Gisteren zijn we thuis gekomen, het is mooi geweest.

Zondag was het koud op de camping, we hebben heel de dag binnen gezeten en hebben samen besloten om naar huis te gaan, we roken de stal! Als afscheid zijn we nog lekker uit eten geweest en hebben we geproost op een prachtige vakantie. Maar we konden natuurlijk niet naar huis voordat de grote winnaar van het rummy spel bekend was.....We konden allebei winnen, het scheelde maar een paar punten, tot half 2 in de nacht hebben we zitten spelen en ik mag me winnaar noemen! Eigenlijk wilden we gisteren nog naar een stuwdam gaan kijken. Maar ineens was het over, we hebben zoveel gezien en meegemaakt, we waren er klaar mee.

We hoefden maar 300 km te rijden, een makkie dachten we. Maar tussen Maastricht en Eindhoven kwamen we in de - Pinkpop - file terecht. Heb je bijna 6000 km gereden zonder één file, kun je er zo een extra uur bijtellen door het verkeer. Maar goed we zijn weer thuis. Bij thuiskomst stond er een mooie bos bloemen als welkom. Nogmaals dankjewel Cor! Het viel ons op dat het gras in Drunen al geel en verdord was. Waar wij vandaan kwamen is alles veel groener. Het heeft in Drunen dan ook bijna niet geregend heb ik begrepen. Onze tuin is verschrikkelijk gegroeid en het park is gewoon donker van alle bomen die zo groot zijn geworden. De eerste wassen zijn weer gedraaid en de week is weer aardig volgeboekt. We zijn weer thuis, ook heerlijk weer in je eigen bed!

We kijken terug op een fantastische vakantie, we hebben verschrikkelijk veel gezien, leuke mensen ontmoet en heerlijk uitgerust. De camper heeft het prima gedaan, op een paar tikjes van de buitenspiegels na, helemaal niets gebeurd. Complimenten voor Michel, het was niet altijd makkelijk met zo'n grote "bus" te rijden op hele slechte wegen en smalle straatjes. De volgende reis is weer gepland, in augustus gaan we een paar weken naar Frankrijk, maar dan schrijf ik geen blog meer.

Lieve mensen, bedankt dat jullie ons hebben gevolgd op onze mooie reis, tot snel....

1. Marian Ravesteijn:
    welkom thuis,hebben jullie gemist
  2. Marian:
    19 juni 2018
    Dankjewel, goed te horen! Kom maar snel een bakkie doen....
  3. Marianne Janssen:
    19 juni 2018
    Fijn dat jullie zo genoten hebben. En wij hebben genoten van jouw verhalen.
  4. Marian:
    19 juni 2018
    Fijn te horen Marianne, leuk dat je ons gevolgd hebt. Jullie nog een hele mooie vakantie, veel plezier. Ben heel benieuwd hoe jullie de Plitvicemeren vinden.
  5. Willy:
    19 juni 2018
    Fijn om jullie weer veilig thuis te hebben en dat het zo'n super leuke vakantie is geweest, want dat was wel duidelijk te merken in de blog. Het was trouwens keileuk om het te lezen.
  6. Marian:
    20 juni 2018
    Dankjewel jezus, zal blij zijn je weer te zien😘
  7. Toos Clemens:
    1 juli 2018
    Goedemorgen Marian en Michel. Zojuist jullie reisverslag gelezen en de mooie foto's bekeken. Super, wat een mooie reis hebben jullie gemaakt en er ook erg van genoten. Ook erg gezellig geschreven Marian, leuk om te lezen. Fijne zondag, nu weer hier genieten. Groetjes Toos 👍🏽🌴🌞😘