24 mei, Ionannina

24 mei 2018 - Ioánnina, Griekenland

Gisteren heel de dag een beetje raar weer, dan weer regen, dan weer zon. Afgelopen nacht heeft het erg geregend en geonweerd. We zijn gisteren heerlijk uit eten geweest, we zijn al een paar keer in Griekenland geweest en we houden wel van de "griekse pot". Vanmorgen was het weer droog. beetje aangerommeld en op ons gemak ontbeten aan het water.

Vanmiddag zijn we de stad in geweest. Mooie oude stad, we zijn hier vaker geweest, maar ik kende er weinig van terug. Lekker op een terrasje mensen zitten te bekijken en een (veel te groot) ijsje op. Daarna op ons gemak terug gefietst, net op tijd want er kwamen weer donkere wolken aan. Binnen zitten rummikubben, ik heb er een beetje de pest in want nu verlies ik en daar kan ik niet goed tegen. Het is niet allemaal zo spannend wat ik vertel, maar we hebben vakantie en dan mag je ook niks doen, toch?

Morgen gaan we naar Nidri, benieuwd hoe het met Paul en Ria is. Peter en Corry, zijn via Bulgarije weer richting huiswaarts.

1. L. Van Meer:
    24 mei 2018
    Jammer van het weer. Je kunt ook andere dingen doen in de camper dan rummi cuppen
  2. Marian:
    24 mei 2018
    Waar dacht je dan aan Leo!😉
  3. Marian Ravesteijn:
    25 mei 2018
    Ik wil alleen maar weten of dat de Griek voor of na t vissen was. 😂. Zulke toespelingen als Leo maak ik niet🙄 ( mag ik niet van Marian) grts en nog veel plezier M&E
  4. Marian:
    26 mei 2018
    Wat denk je zelf Etienne?😃 Intussen is het mooi weer en hebben we dus geen tijd meer voor rummikub😜. Groetjes, ook van Paul en Ria, uit een heerlijk Griekenland😘